Test

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Úterý Srpen 30 10:31:11 CEST 2016

Zdravim,

On Tue, Aug 30, 2016 at 10:15:44AM +0200, Jaroslav Kotlaba wrote:
> [...]

Me to s gmail adresou taky odhlasilo. Zrejme vsechny co jsou pres Gmail.
Gmail asi neco odmitnul...

| From: hw-list-request na list.hw.cz
| Subject: confirm 40bd47e2070d45a0b3d4aca0d3b3a60febb3350b
| To: vaclav.ovsik na gmail.com
| Date: Tue, 30 Aug 2016 09:00:02 +0200
|
| Vaše členství v konferenci Hw-list bylo pozastaveno, z důvodu: due to
| excessive bounces The last bounce received from you was dated
| 23-Aug-2016 Toto varování bude zasláno ještě 2 a pokud nebudete
| reagovat, budete z konference odhlášen.
|
| Pokud máte zájem být i nadále členem, odpovězte na tuto zprávu, tak,
| abyste nezměnil to, co je napsáno v Subjectu. Nebo můžete navštívit
| stránku

Zajimave, ze odkaz ktery nasledoval nefungoval. Asi je v mailmanu neco blbe
nastaveno. Takze jsem sel primo na mailman a tam si odskrtl, ze me posta ma
zase chodit.
http://list.hw.cz/mailman/options/hw-list/

Ani jsem si nevsiml, ze mi hw-news nekolik dni nechodi :-/

Co je trapne je, ze nevim co vlastne bylo blbe. Z jinych konferenci me
konference poslala hlavicky od vracene zpravy a reakci MTA. Tady jsem se
dozvedel akorat ze "due to | excessive bounces" a datum a prislo to
s odstupem 7 dni :(. Nejaky odstup je asi ok, predpoklada se, ze
pominuly problemy schranky.

--
Zito