nahrada panel. meridla 0-10V MP210 - metra blansko ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Srpen 29 14:43:53 CEST 2016

 29.8.2016, 14:36:03

Me ucili, ze bocniky s vetsim ubytkem 150, 300 mV se pouzivaji tam kde
jsou moc dlouhe draty. IMHO, se teplota, ve vetsine pripadu proste
neresila.
Spousta lidi stejne neumi, tu hodnotu z analogu spravne precist.
A to, dle mych vzpominek na mlada leta, dokonce ani adepti remesla
elektrikarskeho.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz