Re: Bezpečnostní dveře

Petr P Rteppa na seznam.cz
Pondělí Srpen 29 13:38:47 CEST 2016

Zdravím přátele konference.
Bezpečnostní dveře jsem si instaloval sám, včetně oplechování a výrobu
otvorů. Sice to bylo pracné, proto že jsem používal standardní nářadí které
doma mám ale podařilo se to, a i celkem rychle. Neshledal jsem u této práce
nic co by běžně zručný účastník této konference nezvládl skoro se dá říci
levou zadní. Chce to jen dobře vše změřit a to je asi to nejsložitější.
Vrtání otvorů a případné pilování snad není nic náročného. A asi je dobré to
dělat na nějakých kozách (kozách=podstavcích, upřesnění pro hříšníky).Sice
to jde i na zemi ale je to nepohodlné.

Tolik z vlastní zkušenosti. A asi je i lepší, když to má být bezpečností si
to udělat sám.

Petr Žák

"Zdravím přátelé a mám jen jeden dotaz,
prosím, máte někdo zkušenosti s instalací bezpečnostních dveří a to
zejména od firem Sherlock a NEXT ?
Prosím buďto do konfery, nebo na soukr. mail jpolivka volny.cz
Díky za každou radu. Mám s nimi velké problémy.
J. Polívka