nahrada panel. meridla 0-10V MP210 - metra blansko ?

Neděle Srpen 28 23:43:00 CEST 2016

Teď jsem zkoušel měřidlo 100uA
http://hadex.cz/r040-69c9-panelovy-mp-100ua-80x65mm/
Při 25 st.C 1,55 KOhm, vyndaný z mrazáku 1,32 KOhm. Takže to bude
měděné. Ale je možné, že jiní výrobci to dělají lépe. Mám tam posunutou
nulu doprostřed a po vychlazení ujela o půl dílku.
Anděl