RE: OT: Kurvítka vs pračky

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Srpen 28 10:48:30 CEST 2016

Musite se zamyslet hlavou, jak dohnat tech puvodnich X litru vody a Y kW spotrebovane energie, ktere mely puvodni funkcni pristroje.
Proste do mycky date 4 talirky a dve sklenicky hned po jidle, ona to do vecere mozna stihne umyt :-) a uvidite, ze ji na to 2 litry vody vystaci. No a po veceri date dalsi 3 talirky a 4 mysticky :-)))

At zijou ekoteroristi!

Jakub Serych