Re: OT: Kurvítka vs pračky

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Srpen 28 08:43:10 CEST 2016

No ale nektere ty pristroje mivaji i ucinnost te 'cinnosti', ke ktere
jsou stvoreny. U vysavacu jsou pismenka pro cisteni kobercu, parket a
vystupu prachu, u pracky je ucinnost odstredovani treba. Clovek si holt
musi namalovat matici ;-) Samozrejme vsichni asi tusi, ze to s temi
pismenky neni uplne idealni a ze jsou to synteticke testy, a la
Volkswagen...

J.

Viz napr.:
Třída čisticího účinku na koberce C
Třída čisticího účinku na tvrdé podlahy A
třída emisí prachu A
Energeticka trida D

To je treba pro me celkem prijatelny vysavac...