Re: OT: Kurvítka vs pračky

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Neděle Srpen 28 00:16:04 CEST 2016

Tak to můžete mluvit o štěstí, že to šlo spravit :-) My jsme nedávno
museli koupit novou myčku, protože stará, mnohokrát opravovaná AEG se
už definitivně rozpadla. Nová, též AEG, umí úžasně šetřit vodou i
elektřinou, bohužel pro samé šetření nemyje a nesuší a ještě jí to
nemytí a nesušení trvá 3 1/4 hodiny... Už jsem zkoušel hledat, jestli
ji umí někdo "přečipovat", ale zatím marně :-(

Aleš Procháska