sw: jak zmenit cestu k default programu ve win7 ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Sobota Srpen 27 11:00:33 CEST 2016

tenhle postup prave nefungobval , protoze si ty wokna pamatujou posledni cestu a "chytre" predokladaji, ze nevim co delam, kdyz to chci dat jinam :-).
proste se ani nova asociace ani neukaze a nepriradi. ten programek to resi primo v tech registrech a je to pohodlny.
od gravosu jsem si koupil ridici desku + komplet sw.
chtel jsem pri zacinani s cnc vyradit cast, paralelni port, mach atd.
neco to stoji, ale podpora transparentnost je skvela.
zatim jsem max. spokojenej.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of David Obdrzalek
Sent: Saturday, August 27, 2016 10:46 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: sw: jak zmenit cestu k default programu ve win7 ?

Nefunguje tohle? Pres kontextove menu na tom souboru (prave tlacitko mysi) by mela byt videt polozka "Open with", pokud tam neni, tak shift+prave tlacitko. V tomhle submenu uplne dole je "Choose default program", tam se bud vybere nebo najde pomoci Browse prislusna aplikace. A musi byt zaskrtnuty checkbox "Always use the selected program to open this kind of file".

A mimochodem, kdyz gdf, to mate jejich frezku nebo k necemu jinemu?

D.O.