Re: OT: Kurvítka vs pračky

Pátek Srpen 26 19:59:25 CEST 2016

Zrovna vcera jsem opravil rozbite cerpadlo odpadni vody v nasi letite mycce AEG :-)

Tedy, ehm, zavada byla odstranena vyndanim chrchle ze sifonu pod drezem. Zajimave
je, ze ze drezu voda normalne odtekala, ale presne pres diru pripojky od mycky visel
slepenec, ktery cerpadlo zrejme nepretlacilo.

D.O.