OT: Kurvítka vs pračky

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Srpen 26 17:56:54 CEST 2016

Zdravím,

Při vybírání nové pračky jsem si všiml, že teď dávají na motory 10 let
záruku. Předpokládám, že se jedná o pastičku, a že je to brushless motor
(na kterém se asi nemá co rozbít) a že tím pádem mi místo uhlíků za
890káčé bude Siemens příště nabízet desku invertoru za 2000Kč ;-)

PS: Jinak na tom už neopravovatelném modelu (jsem moderní příslušník
západní civilizace, kterému záleží na blahu výrobců, takže neopravuji,
ale vyhazuji) už dříve odešlo čerpadlo odpadní vody, to je dneska taky
běžné kurvítko, které mi (snad úplně stejné) odešlo i v myčce.
--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>