Celostatne finale ZENIT v elektronike 2016

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Srpen 25 23:20:59 CEST 2016

ano, okrem toho boli z vyhovujucich najlacnejsie a na sklade. Rezistory
s presnostou 0.1% mensie ako 1206 su celkom lacne, ale 1206 som mal
problem nieco rozumne najst. Ked musis zo svojho kupovat suciastky do
stavebnic pre 50 ludi, tak aj cena hra svoju ulohu :-) Neostane potom na
chlast :-)