Programovaci konektor SWD

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Srpen 24 23:57:07 CEST 2016

Pokud to chcete navrhovat, tak to udělejte podle toho, co definuje SWD/JTAG programátor který máte na stole nebo
demoboard, pokud používáte. Ono těch zapojení je více a používá se od 3 pinů v minimalistické verzi, přes 8, 10 (JTAG) 12,
14, 20, podle toho jestli máte k dispozici ještě třeba sériovou linku nebo trace rozhraní.

V šupleti se mi válí přechodky z 20 na 14 a 10 pinů s rostečí 2,54 mm, 2mm, 1,27mm (jeden mm ještě nemám :-) podle
zapojení jako ARM jtag (tedy to co za to považuji) altera  a podobně. jo a taky jeden jen se špičkami na malé destičce.
Konektor je nevešel :-).

Takže asi nejdříve si standard musíte vytvořit, otázka jestli ISO nebo JEDEC :-)
No nic jdu se raději vyspat :-D

ced.