nedorucovanie sprav z hw-listu

Středa Srpen 24 16:14:41 CEST 2016

Tak ja jeste doplnim - ted uz to je deterministicke, neprichazi vubec nic (mail, na
ktery odpovidam, je posledni, ktery mi z konference dosel, od te chvile ani tuk).
SPF se naseho prijimace netyka, cili podle vseho je na HW serveru rozbity IPv6.

Je tady spravce, ktery muze konfiguraci IPv6 opravit? (nebo nekdo s kontaktem na
takoveho spravce?)

D.O.