nedorucovanie sprav z hw-listu

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Srpen 23 14:14:17 CEST 2016

Vsetky ostatne mali odosialetela z domeny gmail.com...

Ak vas celofakultny server akceptuje poziadavku, ze maily s
odosielatelom @gmail.com zo servrov nepatriacich google maju byt
zamietnute, tak z isteho pohladu tam ta ropucha je :). Ale to nie je
podstata problemu.

Ak hw-list nezmeni sposob rozosielania a (ne)prepisovania hlaviciek,
tentoproblem bude iba narastat.

-m-