nedorucovanie sprav z hw-listu

Úterý Srpen 23 13:33:22 CEST 2016

Mě přišel z tohohle vlákna jen tenhle jediný mail, musel jsem se podívat na webu do
archivu, abych si přečetl ostatní.
V logu na serveru je taky jen jeden, čili zařízlo se to už někde dřív. Nechávám si
to posílat na adresu ze které teď píšu, s Googlem ani jinými freemaily nemá nic
společného. Samozřejmě je možné, že na vině je nám nadřazený celofakultní server,
ale když si takhle stěžuje víc lidí, kloním se k tomu, že ropucha není na našem
přijímači.

D.O.