Re: Ulrazvukový mikrofon

Pondělí Srpen 22 22:17:22 CEST 2016

Já jsem netopýry natáčel na upravený magnetofon Uran, ten mi chodí na
rychlosti 38 do 60 KHz. Mikrofon jsem si sestavil ze staré kapsle
Neumann KM56.
http://fonoklub.wz.cz/netopyr.html
Je tam spousta šumu. Asi tak. Když letí netopýr proti vám a vzdálenost
je pod 10m, jeho signál má možná přes 100 dB a dá se použít snad
jakýkoliv mikrofon. Pokud chcete slyšet odražené signály a z větší
dálky, potřebujete na to už něco lepšího.
Anděl