Re: Celní ůřad

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Srpen 18 05:30:27 CEST 2016

Já tomu, co píšete rozumím. limity znám.
Od té doby, co nastavili takováto pravidla, tak nic ze zahraničí
neobjednávám.
Možná budu někdy muset, ale ...
Jen mne štve, že když si chlapec objedná triko, či čepici, v ceně pár
korun, či dolarů, tak je takto popotahován
  a honěn po celních úřadech, kdy mu třeba i sdělí, že je to bez cla.
Kurňa, nežijeme snad na Kubě.
Navštívím svého polance. Pokud to chcete změnit, navštivte s tímto
problémem i svého.
To myslím vážně a jiná cesta ke změně nevede. Nikdo  to za vás neudělá.
Prosím, udělejte to.
Pindat na IDnes to umí každý.
Já na IDnes tedy nejsem ale, když říkají jak jsme na tom v dnešní době
dobře a sobě dají 8% přidáno na platu ???
Tak by mohli tu uzdu povolit.
Jindra Polívka