Re: Celní ůřad

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Srpen 17 22:18:49 CEST 2016

Mě teda obvykle přišel mail (někdy tlustá obálka s těmi formuláři) z "pošta
120" a výsledkem po pár mailech bylo, že pošťák přinesl balíček s nálepkou
"vyclívka" a ty doplatky vybral stejným stylem, jako dobírku. Jindy se to
zas řešilo nějakým formulářem na stránkách DHL, nebo možná jiného známého
dopravce (který si za to nechal dost zaplatit), ... vždycky jsem to nakonec
dostal do ruky doma, nebo na poště 200 m daleko.

Jaký byl zvolen způsob dopravy?

PH

-----Původní zpráva-----
From: J. Polívka
Tak jen tak pro legraci,
dnes přišla synovi zpráva od Celního úřadu, aby se dostavil na Celní
správu na Ruzyň k proclení atd...
Objednal si čepici za 30 doláčů z USA.
Přišlo nám 6 papírů A4, plus doporučený dopis.
Bydlíme na Pankráci u metra Budějovická.
Nevím jak dnes ale dříve se dalo domluvit, že to pošlou na Prahu 5 do
Košíř na mezinárodní poštu.
Je tam i celní úřad.
Svět se zbláznil ? Fakt si pro čepici půjde / pojede, do nějaké prdele
na Ruzyň a ještě jim
zaplatí clo a snad i DPH ???
Já jsem fakt neskutečně naladěnej. (dalo by se to říct i jinak)