Re: Celní ůřad

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Srpen 17 22:00:13 CEST 2016

Původní zpráva ze dne 17.08.2016 od J. Polívka:

> Tak jen tak pro legraci,
> dnes přišla synovi zpráva od Celního úřadu, aby se dostavil na Celní
> správu na Ruzyň k proclení atd...
> Objednal si čepici za 30 doláčů z USA.
> Přišlo nám 6 papírů A4, plus doporučený dopis.

Tak to je v naprostém pořádku, ne? Jinak tohle se dá vyřešit na dálku,
syn jim dodá doklady, oni proclí, zásilku přivezou a vyberou DPH a
poplatek za celní služby.

> Bydlíme na Pankráci u metra Budějovická.
> Nevím jak dnes ale dříve se dalo domluvit, že to pošlou na Prahu 5 do
> Košíř na mezinárodní poštu.
> Je tam i celní úřad.
> Svět se zbláznil ? Fakt si pro čepici půjde / pojede, do nějaké prdele
> na Ruzyň a ještě jim
> zaplatí clo a snad i DPH ???
> Já jsem fakt neskutečně naladěnej. (dalo by se to říct i jinak)

Když to nechceš řešit emailem, pak do té prdele to není zase tak
daleko na kole, ne? :-)

PS: Clo a DPH se neplatí poště, ta to jen od klienta vybere pro
Babiše. Tak jako když si koupíš v obchodě rohlíky, obchod od tebe
vybere DPH pro Babiše. Divíš se v obchodě, že musíš zaplatit také DPH?
Kdyby si syn koupil čepici v českém obchodě, také by DPH zaplatil.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz