Re: Celní ůřad

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Srpen 17 21:40:35 CEST 2016

To že musí člověk někam daleko to by mě neskutečně
ladilo taky, hlavně kdyby to bylo z druhé strany republiky.

To mi přijde nelogické.

Na druhou stranu to DPH, případné CLO, které asi nebude,

s tím jako člověk znalí by jste měl počítat když je tam

limit 22 Euro...

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: J. Polívka <jpolivka na volny.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 17. 8. 2016 21:32:03
Předmět: Celní ůřad

"Tak jen tak pro legraci,
dnes přišla synovi zpráva od Celního úřadu, aby se dostavil na Celní
správu na Ruzyň k proclení atd...
Objednal si čepici za 30 doláčů z USA.
Přišlo nám 6 papírů A4, plus doporučený dopis.
Bydlíme na Pankráci u metra Budějovická.
Nevím jak dnes ale dříve se dalo domluvit, že to pošlou na Prahu 5 do
Košíř na mezinárodní poštu.
Je tam i celní úřad.
Svět se zbláznil ? Fakt si pro čepici půjde / pojede, do nějaké prdele
na Ruzyň a ještě jim
zaplatí clo a snad i DPH ???
Já jsem fakt neskutečně naladěnej. (dalo by se to říct i jinak)
Jindra Polívka