Re: [OT] zvoneni

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Středa Srpen 17 12:26:27 CEST 2016

Senzory v autech jsou opravdu univerzální vysílač/přijímač. Alespoň ty co znám, ale pravda je, že nemusím vědět všechno. Pro jejich využití jinak, než v autě, je potřeba počítat s nižší citlivostí. A teď jsem si vzpomněl, že jeden žák si koncem školního roku hrál s UZ s Arduinem a tak jsem mu dával pár kousků autosenzorů, ať to zkusí s nimi. Uvidíme co dělal přes prázdniny. Ale moc velké naděje si nedělám. Já jsem se taky dostal hodně málo k tomu, co by mě bavilo.
Král