[OT] zvoneni

Úterý Srpen 16 15:00:36 CEST 2016

Řekl bych jeden, použitý na cestu signálu tam i zpátky.
To mi ale připomnělo tohle, co mi manželka před časem přeposlala z jakési diskuse:

    Jsem si vzpomněla jak mi Jirka někdy v té době, kdy uměl tak s bídou spojovat dvě
    slova, dělal parkovacího asistenta. Jak seděl na té zadní sedačce a já couvala na
    místo, tak když jsem se blížila k vedlejšímu autu, tak tam vzadu pípal "Tam ne...
    tam ne... tamne ... tamnetamnetamne..." :D

D.O.