Odpajeci stanice

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Srpen 16 14:38:22 CEST 2016

Tohle vsechno jsou odsavacky? Sveho casu jsme ve VUT pouzivali
profukovacku - nejaka vnitropodnikova vyroba, velka pajka - kopyto snad
250W, pevne prisroubovane ke stolu, v nem spicaty hrot, vnitrkem
provrtany, pod stolem maly kompresor, spinany noznim spinacem.

Nasadilo se na nozicku (tenkrat vyhradne THT), prohral se spoj, sepnul
se noznim spinacem kompresor, horky vzduch prosel hrotem, profouknul
spoj a uvolnil nozicku.

Vyparat z desky DIL40 byla zabava na par minut bez poskozeni svabu ci desky.

Pavel Kutina