Odpajeci stanice

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Srpen 16 11:31:48 CEST 2016

Zdravim,

na kondenzatory nevim, na vicevrsvy spoj potrebujete dost vykonu. Trafopajka aspon 100W s kratkym dobrym ockem. Mikropajky 80W ci 100W na to moc nejsou, takze tyhle odpajeci stanice budou na tuto praci asi jen hracky.

Ja jsem spis uvazoval o 200W pajecce na plech. Hrot prumer 19mm, dotknu se a kondik bude venku. Jen, aby nemela prilis velkou teplotu.

Na ostatni veci SMD horkovzduch, pripadne spodni ohrev.

Jirka