Byte a word, standardy a konvencie, was: LPCxpresso+11U68: Jakopoznat konec obsazene flash?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Srpen 15 13:10:10 CEST 2016

>Nedělal bych si z toho těµkou hlavu.
>®e nějaký inľenýr z Texasu pouľil z kdovíjakých důvodů u jedné okrajové
>procesorové
>platformy termín "byte" pro 16-bit objekt přece je±tě neznamená, µe
>slovo "byte"
>ztratilo svůj význam.

To nebol nejaky inzinier z Texasu, citoval som (dva maily predtym) predsa z
normy C.

A slovo "byte" nestratilo svoj vyznam - nikdy ho totiz nenadobudlo.

Je to prehnane lebo sa da ohanat nejakym ISO-IEC neviemkolko, kde boli
"definovane" aj tie uzasne kibi mebi a spol.

Takze spravne by som mal napisat, "byte v C nikdy neznamenalo a ani
neznamena 8-bitov, pozor na to".

Na druhej strane, existuje aj jednoznacnejsie slovo pre 8-bitove slovo,
octet, ale bohuzial sa zase neujalo dostatocne siroko na to aby sa dalo
nazvat defacto standardom (inde nez vo svete RFC).

S tymi standardami je to proste tazke, a bez nich este tazsie.

Kazdopadne, ten priklad s krasnou babou sa mi paci... ;-)

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list