Herni PC

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Srpen 15 11:51:57 CEST 2016

 15.8.2016, 11:43:51

Tato cast sveta, je mi zcela cizi, ale presto si dovoluji odhadovat,
ze v komunite PC hracu, to bude podobne, jako v jinych komunitach.
Tj. je, byva tam nekdo, kdo se skladanim zivi, nebo jeste lepe,
prizivuje a obratit se na takoveho cloveka, byva casto nejvhodnejsi.
Samozrejme, s tim rizikem, ze skladac muze mit svuj nazor a ten se
nemusi vzdy protnout s nazorem zakaznika, takze alespon ramcova
predstava, toho co chci a dukladna komunikace s dotycnym je nanejvyse
vhodna.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz