LPCxpresso+11U68: Jako poznat konec obsazene flash?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Srpen 15 10:15:41 CEST 2016

Dne 14.8.2016 v 20:12 Jan Waclawek napsal(a):

> Heeeej, tak mne ste to neverili??? ;-)

Ale věřil, jinak bych nestudoval, jestli tu volbu má i GCC linker (tak nějak jsem chybně předpokládal, že je to 'běžná'
věc pro linker skripty a nestudoval ďábla. Ech chci napsat detaily :-(.

> Aha. Takze je to vlastne v poriadku, a z pohladu normy je v poriadku aj
> tato veta (aj ked z pohladu konvencneho pouzitia slova "byte" je to divne):
> Norma C totiz nespecifikuje "word" (co je dobre lebo v priebehu casov som
> sa stretol uz s "wordom" definovanym od 16 cez 24, 32 az do 64 bit, a to
> som v tomto smere malo skuseny).

To je v pořádku. Dle mnou pochopené neoficiální definice získané z datasheetů od miker (alespoň co jsem četl)  word je
univerzální variabilní jednotka, která udává šířku registru/slova/sběrnice. A je kontextově závislá. Podobně ji chápou i
lidi programující FPGA (tedy ty které znám).
Problém je jen s elektroniky, kteří sem tam napíší nějaký kus kódu. Ty z nějakého důvodu předpokládají že word je nějaká
pevná velikost (nepochopil jsem jaká, protože se názory jednotlivců liší). Asi relikt Paskalu?.