Re: Nové "LSD" tužkové accu 2, 4Ah Tronic z Lidlu....?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Srpen 15 09:51:27 CEST 2016

Dobrý den,

Tak jsem rozkuchal starou Tronic 2500 z Lidlu. Odřízl jsem oba konce,
ale střeva jsem nevytlačil. Řezat to ještě podél se mi nechtělo, ale i
tak je vidět, že tato baterka je plná. Hmotnost 28g.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora