LPCxpresso+11U68: Jako poznat konec obsazene flash?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Srpen 14 15:02:05 CEST 2016

Díky za potvrzení, že GCC linker to neumí.
A taky za zajímavý popis C2000. Jednu chvíli dokonce hrozilo, že bych s tím
měl i něco dělat. Tak jsem teď po Vašem příspěvku rád, že k tomu nedošlo.

PL