hwKlimatizace -vcera bylo pozde

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Neděle Srpen 14 09:38:19 CEST 2016

Chodte do lekarne, tam si kupe dezinfekciu Dexol (na zncku je to jedno, ale
aby nefarbila) a pri zapnutom ventilatore na plno ju celu vystriekajte do
nasavacich mriezok kurenia - ak mate, tak treba demontovat pelovy/kabinovy
filter. Idealne striekat priamo na lopatky ventilatora, ale tak, aby stihol
vzniknut aerosol.