LPCxpresso+11U68: Jako poznat konec obsazene flash?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Srpen 13 23:11:32 CEST 2016

Děkuji všem za náměty, nejvíc by se mi líbil ten první:
_etext + (_edata - _sdata)

Ale kompiler všechny 3 věci hlásí jako undeclared.
Jinak by to bylo super.

Pevně definovaná oblast se mi nelíbí, protože pokud by tam někdy přišel
procesor s větší flashkou, bude to kvůli potřebě většího místa pro ty
externí data.

Tak teď ještě jak rozchodit tu první variantu, pokud možno v programu (bez
úprav linker skriptu), aby se to dalo třeba dát do knihovny pro snadné
použití v jiných projektech.

PH

-----Původní zpráva-----
From: konfera na efton.sk

Ano, pan Kolega Stengl ma, ako obvykle, pravdu...

> Linker script pro GCC umí díru v sekci .text?

Myslite, ci to vie linker. Nie, nevie. Ale bolo to spomenute ako plan B pre
buducnost, ktora nemusi byt pravdepodobna. Vyzadovalo by si to teda rucne
oznacovat funkcie, ktore maju ist do "vysokej pamate".

Ale su aj ine riesenia, podla situacie, napriklad do "vysokej pamate"
prehodit spomenute inicializatotry, pripadne nejake rozsiahle konstantne
data.

> To by bylo bezva.

To hej. Uz aj ja som to potreboval.

No ale ten linker je open source, takze sup sup... ;-)

wek