LPCxpresso+11U68: Jako poznat konec obsazene flash?

konfera na efton.sk konfera na efton.sk
Sobota Srpen 13 22:32:00 CEST 2016

Ano, pan Kolega Stengl ma, ako obvykle, pravdu...

> Linker script pro GCC umí díru v sekci .text?

Myslite, ci to vie linker. Nie, nevie. Ale bolo to spomenute ako plan B pre buducnost, ktora nemusi byt pravdepodobna. Vyzadovalo by si to teda rucne oznacovat funkcie, ktore maju ist do "vysokej pamate".

Ale su aj ine riesenia, podla situacie, napriklad do "vysokej pamate" prehodit spomenute inicializatotry, pripadne nejake rozsiahle konstantne data.

> To by bylo bezva.

To hej. Uz aj ja som to potreboval.

No ale ten linker je open source, takze sup sup... ;-)

wek

Linker script pro GCC umí díru v sekci .text?
To by bylo bezva.

Díky za info.
PL