LPCxpresso+11U68: Jako poznat konec obsazene flash?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Sobota Srpen 13 20:41:17 CEST 2016

Nedotažený programátorský přístup :-D.
Jako další iterace se bude potřebovat:
  - aby ty data se při přehrání programu nemazala - to znamená nemít program větší (kdo to má pořád nahrávat)
  - vědět co je v tom keplu, co mu skončil odněkud z neznáma na stole nahráno.
  - ....

Takže bych vyhradil poslední celý mazatelný blok FLASH ( x bloků dle velikosti) na tyto data a v linker souboru zkrátil
flashovací oblast o tuto velikost (s možností označil v linkeru ten vyhrazený blok jako reserved_bin_data, aby to někdo
jiný nevrátil, když ho přejede auto, nebo odjede na důchod na Sejšely.

Pak vyjde pevná konstanta (nebo přes symbol linkeru) a výše zmíněné požadavky půjdou snadno zařídit se zpětnou i dopřednou
kompatibilitou - když bude větší FLASH za nějaký čas, tak se tento blok prostě přeskočí.

Hezký víkend.