Holice 2016

konference na ei.cz konference na ei.cz
Pátek Srpen 12 08:50:38 CEST 2016

Zdravim,

pokud beres Holice komercne, tak to nemusi byt kladne.

Ale Holice jsou o necem jinem, o setkavani, pokecani, nostalgii, ...
Nekolik let jsem v Holicich prodaval a mel stanek (jeste z dob
ELEKTROinzert) a musim rict, ze velice vydelecny.

Ted tam jezdim odpocinout, pokecat, udelat si vylet se syny (ted uz pojede
pouze ten nejmensi) , vecer v kempu udelat parky,  ... takze prijemne dva
dny v okruhu "blaznu"
A obchod v tomto pripade je pouze druhotna vec.

Have a nice day

           Jan

                Jan Galuszka
                MALUTKI media s.r.o.