Ethernet odposlech/serva kollmorgen

Středa Srpen 10 19:48:30 CEST 2016

Tak studium informaci bude zaklad, ale prece jen by odposlechnuta
komunikace byla dobrym studijnim materialem, kdyz uz je ta moznost.
Nejsou potreba zazraky - jen tocit stalou rychlosti na jednu a druhou
stranu dany pocet otacek celkem pomalu, pritom odecitat polohu aspon cca
10x za sec.
Krajni moznost je koupit model s EthernetIP nebo Modbus TCP rozhranim
ale je to 20-30 tisic... To je ale zdokumentovane dobre.
Zatim jsem postrehnul ze se to rozhrani musi nejak nakonfigurovat a tuto
konfiguraci ulozit do nejake EEPROM, zrejme se konfiguruje process
image, zrejme to jde take online. Nasel jsem k tomu asi toto jako
nejuzitecnejsi info:
http://www.iram.fr/~blanchet/ethercat/akd/examples/
S timto typem serv a rozhrani jsem se jeste nesetkal, konfiguracni SW od
kollmorgen se k servu pripoji pres jine rozhrani a jdou nastavit bezne
veci, ale s konfiguraci EtherCAT to zda se nema nic spolecneho.Na to ma
byt TwinCAT SW,  ktery jsem zatim nepochopil ani co se tyce
dostupnosti... Podle popisu je to dost komplikovane na pripojeni a
konfiguraci

Pokud by mel nekdo nejake detailnejsi informace tak budu potesen.