Ethernet odposlech

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 10 18:34:16 CEST 2016

A jakou výhodu by mělo dělat to zrovna na RPi?
Z hlediska bastlení je to snad ta nejhorší možná volba (součástky, u
kterých je těžké
poznat jestli jsou to odpory nebo nějaký prach, i když uznávám že jsou i
horší desky).
Určitě by to šlo i takto krkolomným způsobem, ale existují mnohem
jednodušší postupy.
Leda, že by byl člověk masochista a bral to jako sebetrestání. ;-)

Ano, EtherCAT běží na 100 Mbit/s full-duplex Ethernetu. Udělat z RPi
EtharCAT mastera
není velký problém, udělat z něho slave je nemožné. U odposlechu
samozřejmě strašně
záleží na tom, jak bude sít vytížená. EtherCAT má minimální latenci, ale
datový tok nemusí
mít až tak velký, záleží na nasazení.

PL