Problem s pripojovanim PLC k serveru

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Srpen 10 04:51:31 CEST 2016

No jo, jenže to znamená všechny PLC poslat číňanovi na opravu, což je
asi nereálné. Pokud ale server vrátí [SYN,ACK], což normálně vrátí,
chodí další [SYN] až za 1.6s. Myslím, že je to tím, že i PLC dostane
[RST] od routeru a těch 1.6s počká. Pokusím se to nějak zjistit, jeden
ze zákazníků, kde se to děje je relativně příčetný.

Myslíte, že i těch 1.6s je moc krátká doba na to, aby to nutilo router
poslat [RST]?

Martin Záruba