jak funguje tahle spojka ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Srpen 9 17:45:24 CEST 2016

... a toto je primarny zdroj
http://www.te.com/usa-en/products/harnessing/interconnect-devices/soldersleeve-shield-terminators.html?tab=pgp-story&source=header-match

Su tam vymenovane 4 druhy spajky, Bi58, Cd18, Sn63 a Sn96. The druhe dve su
"bezna olovnata" a "bezna bezolovnata" spajka (tj. taka predavana v bielej
krabici s velkymi ciernymi pismenami ;-) ), takze ziadna extra nizka
teplota tavenia.

Pochopitelne, Ali sa neobtazuje s takymito neprijemne otravnymi a
nepochopitelnymi detailami.

wek