Re: Statická knihovna (objektový soubor) a vektory přerušeni (reset)

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Srpen 9 16:57:01 CEST 2016

Teď ne, ale možná pomůže někdy v budoucnu. Jestli do té doby nezblbnu úplně.

Zbaběle jsem to vzdal. Po prozkoumání možností linkeru a práce se stacikými knihovnami a experimentování s možným i
nemožným, jsem se rozhodl pro adresář s o soubory. On tam je eště jeden adresář s h soubory, tak je to prakticky jedno.
Pořád je to jedna řádka v makefile.

Nepřemluvil jsem linker, aby dostal objektový soubor s prakticky binárními daty ze statické knihovny do správného chlívku
bez chlívku jinde :-(.