Problem s pripojovanim PLC k serveru

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Srpen 9 16:18:34 CEST 2016

0.4s pro opakovani SYN je moc malo.

PLC vubec nepocita s tim, ze by to spojeni bylo pres internet.

Zajistete vetsi timeout mezi SYN pakety, takto Vam to zkolabuje pokazde,
kdyz mate ping nad 400ms.

http://www.pcvr.nl/tcpip/tcp_time.htm

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
Collection and evaluation of data from machines and laboratories
by means of system MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158