Problem s pripojovanim PLC k serveru

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Srpen 9 13:57:30 CEST 2016

Dík za typ, ale to bohužel nepoznám. PLC je součástí řídící jednotky
tepelného čerpadla. Ale kde je namontované netuším (to mohu zjistit),
ale co je v routeru zákazníka asi nezjistím. Ale myslím si, že to by to
snad být nemělo, protože spojení je navazované z LAN. Nechápu proto,
proč by to router hlídal, když jde o spojení zvnitřku. Stále si myslím,
že je to spíš ničemnost levného routeru.

Martin Záruba