Problem s pripojovanim PLC k serveru

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Srpen 9 08:12:18 CEST 2016

To je právě ten průšvih, že PLC je někde u zákazníka a co je tam za NAT
vůbec netuším. Já dodal PLC, ale montáž již dělal elektrikář, který
samozřejmě neumí nic jiného, než zastrčit kabel do routeru. Máte pocit,
že [SYN,ACK], který odpověděl server je vpořádku, ale router u PLC to
zahazuje?

Martin Záruba