Re: Vodoměr

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Srpen 8 21:25:10 CEST 2016

No kdybyste napsal rovnou na co to je, tak by vam mohla hromada lidi
poradit, ze neni treba nic pocitat, neb ke zjisteni uniku neni treba
vedet prutok v litrech/cas.

Na druhou stranu nevim co jste cekal z naprosto obecneho zadani, kde
nebyly recene ani zakladni pozadavky...jako pozadovana presnost mereni,
HW vybaveni MCU (protoze i to muze byt soucasti reseni), pouziti v
zarizeni.

Nezlobete se na me, ale naprosto stejne jsem znechucen tim jak jste se
dotazoval.

RV