Re: Vodoměr

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Srpen 8 16:43:12 CEST 2016

Všechno zlé je pro něco dobré - Konečně je známo, k čemu to bude a tak se dá
optimalizovat:

Jelikož cílem není zobrazovat naměřený průtok, není potřeba ho počítat. Když
se místo něj použije přímo změřený počet tiků mezi pulzy z vodoměru, bude to
fungovat taky, jen všechny ify musí mít znaménka obráceně.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Miroslav Draxal
Lidi, proč sem píšete takové blbosti. Kdo psal, že je tak přesný? Já pouze
napsal, že z toho leze 60,75im/l. Takže impuls matematicky vychází
0,0164609053497942litru.

Mám dojem, že je na čase tuhle diskuzi ukončit. Nic kloudného z toho
nevzešlo.
Míra

Ps. Stále se tady probírají úniky vody apod. Chtěl jsem to tady zveřejnit,
jak upravit vodoměry http://www.kadenvodomery.cz/?page_id=91, za pajcku i
PIC10f200, ale jaksi mě to znechutilo.