RE: Vodoměr

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pondělí Srpen 8 15:28:10 CEST 2016

Tohle už je pořádné ot,
ale mám raději lidi, kteří než hloupou poznámkou, pokud nemají co říct,
raději mlčí.
míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaromir
Sukuba
Sent: Monday, August 08, 2016 3:22 PM
To: HW-news
Subject: Re: Vodoměr

Ale tak, pan kolega, nenechajte si zdvihat krvny tlak ako keby ste boli na
internete prvy den ;-)

Na kazdeho frflosa a unasaca temy je aspon jeden dalsi clovek (urcite vsak
viac), ktory je v dobrom zmysle slova zvedavy co z toho vzide, ale je mu
blbe zasahovat do debaty ktora smeruje do trubiek (no pun
intended) a/alebo sam nevie poradit.

mě to znechutilo.