Re: Vodoměr

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Srpen 8 15:22:14 CEST 2016

Ale tak, pan kolega, nenechajte si zdvihat krvny tlak ako keby ste
boli na internete prvy den ;-)

Na kazdeho frflosa a unasaca temy je aspon jeden dalsi clovek (urcite
vsak viac), ktory je v dobrom zmysle slova zvedavy co z toho vzide,
ale je mu blbe zasahovat do debaty ktora smeruje do trubiek (no pun
intended) a/alebo sam nevie poradit.