Re: Statická knihovna (objektový soubor) a vektory přerušeni (reset)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 8 14:19:20 CEST 2016

Mrzí mě, že jsem Váš příspěvek asi nepochopil, protože to zřejmě může
být zajímavé téma.
Hlavně jsem nepobral to kolem vektorů.
Vy píšete knihovnu, kterou někdo přilepí do svého programu. Pak přece
vektory řeší on
ve svém programu, ne?

Já všechny své projekty mám dělané tak, že znovupoužitelné věci dávám do
knihoven
a překládám pak vždy jen hlavní program.
Ale to je tak jednoduché, že na to byste se zrovna Vy určitě neptal.
Proto by mě hodně
zajímalo, jak jste to vlastně myslel.

PL