Statická knihovna (objektový soubor) a vektory přerušeni (reset)

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Srpen 8 11:23:32 CEST 2016

Ahoj,
   neřešil někdo (nebo neví co mám vlastně hledat) jak vytvořit statickou knihovnu objektů včetně nastavení základních
vektorů přerušení (reset), která by šla jen jednoduše přilinkovat/připojit k projektu jako jeden další soubor?

O co jde. Vytvářím spodek pro jednočip (ARM) aby to motoráři nemuseli pořád překládat

Vytvořil jsem statickou knihovnu (pomocí ar) ale pak se do paměti nezapisují vektory přerušení jako reset, abort a
podobně. Usoudil jsem, že je to pro knihovny tak nějak logické, protože vektory přerušení jaksi nikdo nevolá.

Zkusil jsem vytvořit jeden objekt a nezdařilo se. Použitý překladač (od TI) jaksi vyváří pro každý soubor jeden objekt a
když jsem vytvořil relokovatelný objekt, tak jsem sice byl úspěšný, ale nešlo to pak slikovat s aplikací - hlásilo to, že
to nemůže najít použité objekty.

Co funguje, je vytvořit knihovnu (vlastně archiv), z ní vyjmout objekt s vektory přerušení a při linkování to pak
slinkovat všechno dohromady - zvlášť knihovnu pomocí -l + objekt s vektory + zbytek objektů (aplikaci)

Nemá někdo nějaký nápad, jak vytvořit pouze jeden objektový soubor?

Díky za každou radu.