[OT] zvoneni

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Srpen 7 15:38:01 CEST 2016

Super! Podle těch grafů to tedy vypadá, že naopak použitím kombinace T a R v tom směrovém reproduktoru by se mohlo rozšířit frekvenční pásmo (i tak to asi díky frekvenční charkteristice měničů bude pekelně zkreslovat, což taky všichni, kdo s tím experimentovali, popisují).

BTW článek z Elektoru:
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjL-uGBtq_OAhXFuRQKHW-GBJsQFggdMAA&url=http%3A%2F%2Fgbppr.dyndns.org%2F~gbpprorg%2Fmil%2Fspeechjam%2FUltrasonic_Directive_Speaker.pdf&usg=AFQjCNG1LPiRZd5hBdUScmPnB0mIWipWqg&sig2=ASzltJicHUHi2Ojvf18yuQ&bvm=bv.129391328,d.bGs

Jakub Šerých