[OT] zvoneni

Neděle Srpen 7 14:11:06 CEST 2016

Taky jsem o tom před časem přemýšlel. Zhruba ve 2/3 stranky
http://forums.parallax.com/discussion/143420/parts-for-diy-ultrasonic-sensor-differen
ce-im-ultrasonic-transducers-and-recivers
je příspěvek s nějakými grafy, naznačující, že T a R jsou sice rozdílné, ale tak
podobné, že když se zamění, tak to taky může fungovat.

V případě čínských modulů bych se proto vůbec nedivil, kdyby byly stejně vyrobené a
v lepším případě roztříděné při QC, v horším rozdělené náhodně.

D.O.

PS: Tady je ta samá Čína za 3.60:
http://www.aliexpress.com/item/16MM-Ultrasonic-sensors-Launch-receiving-probe-Ultraso
nic-probe-R-T-10pcs-5set-free-shipping/32373022720.html

resp. podle vyhledávání:
http://www.aliexpress.com/wholesale?site=glo&g=y&SortType=price_asc&SearchText=ultras
onic+sensor+16mm&shipCountry=CZ&needQuery=n&isFreeShip=y&minQuantity=10&maxQuantity=2
0